tirsdag 21. mai 2019

Karikaturtegner

Karikaturtegner


Karikaturer på fester
For arrangementsselskaper og enkeltpersoner tilbyr jeg mine tjenester innen tegning av karikaturer av deltakerne av arrangementer. Hendelsene som jeg tegner mest på, er bryllup, festligheter, barnas leirer og selskapsarrangementer. Det er imidlertid ingen begrensninger som tegning karikaturer av deltakerne i hendelsene vil fungere hvor det er mennesker som trenger å levere underholdning og / eller takke dem for deltakelse. Bilder fra hendelsene som jeg tegnet og eksempler på karikaturer som er gjort der, er synlige på denne siden.

 attraksjoner for bryllupet, overraskelser på bryllup

Mitt tilbud går også til behovene til folk som bryr seg om originale suvenirer fra et selskap, bryllup eller annen hendelse. En karikatur laget på et slikt parti er en flott gave til sine deltakere. Jeg vet fra erfaring at de fleste reagerer veldig positivt på sin egen karikatur. Arrangørene blir derimot verdsatt av deltakerne for en kul idé, som igjen vil villig invitere meg igjen eller anbefale meg til andre.

Det er slik jeg gjør fordi å tegne karikaturene mine er en god stimulator for humor under sosiale sammenkomster, når du organiserer bedriftshendelser, bryllup. Dette er en god ide for bedre integrering av gruppen, stimulering av samtaler og felles "løs" atferd. I tillegg skaper tegning karikaturer på fester en atmosfære av moro å gi følelser for poseringen (hvordan kommer jeg ut på tegningen?) Og for tilhengerne. Men min oppgave er å få tegningene til å se lik, morsom og fin ut.

Jeg tegner ca 5 raffinerte karikaturer i timen.

Hastigheten til å tegne en likhet er omtrent 10 minutter.

Under en hendelse (f.eks. Fra 18 til 6 om morgenen) kan jeg tegne flere dusin personer. I tilfelle av en standard bryllupsstørrelse vil jeg tegne alle eller de fleste inviterte gjester.

Innsamling av Karikatur som en 40th bursdagsgave
Hvis du bryr deg om å ha hele samlingen av karikaturer trukket på arrangementet, vil jeg påpeke at det er mulig. På spesiell forespørsel fotograferer jeg alle tegninger etter en liten korrigering av kontrast og skarphet jeg gir via e-post. Du kan skrive ut dem, behandle farger, sette dem som profilbilder. Hva hjertet ønsker. I tillegg publiserer jeg samlingen av tegninger (med tillatelse) på nettstedet mitt i bloggfanen. Hver tegning under en egen lenke med muligheten for deling på sosiale nettverk. Det er synd at de vil gå tapt i skuffer ...

 HENDELSER NIVÅER

Avstår avstanden?
Ofte, arrangører, for eksempel bryllup, lurer på om en god karikaturist vil komme til et bryllup som finner sted et sted langt utover de store byene, kanskje til og med utenfor landet. For meg er dette ikke et problem. Hvis bare jeg er tilgjengelig på dette tidspunktet, og arrangøren betaler min tur til stedet der jeg må tegne karikaturer, vil jeg absolutt ikke nekte.

Hvor mye koster det?
Jeg utfører et nøyaktig sitat etter å ha hørt dine individuelle krav.

Men jeg kan bringe kostnadene for en enkelt karikaturer spenner 70-100 zł avhengig av hvor nøyaktig du en karikatur av et ønske. Jeg kan tegne ca 70 karikaturer i 12 timer, med noen korte pauser.

Den omtrentlige standardkostnaden for arbeid i 8 timer er ca. PLN 2000.

For å lage og overføre den digitale samlingen av tegninger, tas en ekstra avgift på 5 PLN fra tegningen. I tillegg publiserer jeg samlingen av tegninger (med tillatelse) på nettstedet mitt. Hver tegning under en egen lenke med muligheten for deling på sosiale nettverk. Det er synd at de vil gå tapt i skuffer ...

Hvordan bestiller jeg tegningstjenesten på fester?
Veldig enkelt. Bare kontakt meg.

Jeg er glad for å svare på eventuelle spørsmål angående frister og kostnader, og jeg vil fortelle deg om detaljene i tilbudet. Kontaktinformasjon finner du i Kontakt-delen

Tilbudet er gyldig over hele landet. Betingelsen for utførelse av bestillingen er utarbeidelse av kontrakten og betaling av forhåndsavtalt forskuddsbetaling.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar