tirsdag 21. mai 2019

Tegneserier av karikaturer

Tegneserier av karikaturer


Tegning med en uhemmet fantasi har alltid vært min lidenskap. Derfor bundet jeg livet mitt til tegning. I flere år har hun vært profesjonelt karikatur og portrett. I sommersesongen tegner jeg karikaturer av turister i Krakow. Og hele året lager jeg karikaturer, satiriske tegninger og portretter i mitt eget studio for kunder fra hele verden. Du kan også ansette meg for å tegne bryllupsg gjestene, deltakere i et selskapsarrangement, fest, arrangement eller bursdag hvor mange minnesarbeid vil bli opprettet om noen timer. Jeg oppfordrer deg også til å bestille karikaturer eller portretter til gaver, familie, venner, sjef, etc. Det er også mulig å bestille mer eller mindre satiriske illustrasjoner for blogger, annonser eller pressartikler. Hvis du bor langt fra Krakow, er det ikke et problem, jeg gjør og sender karikaturer til alle land i Europa. Bare send meg en e-post med et spørsmål og legg bilder av mennesker.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar